Triukšmas nuo autotransporto (Dienos) (1)
| [35-39) |
| [40-44) |
| [45-49) |
| [50-54) |
| [55-59) |
| [60-64) |
| [65-69) (Ribinė vertė lygi 65 dBA) |
| [70-74) |
| [75-79) |
| [>80] |
Triukšmas nuo autotransporto (Vakaro) (2)
| [35-39) |
| [40-44) |
| [45-49) |
| [50-54) |
| [55-59) |
| [60-64) (Ribinė vertė lygi 60 dBA) |
| [65-69) |
| [70-74) |
| [75-79) |
| [>80] |
Triukšmas nuo autotransporto (Nakties) (3)
| [35-39) |
| [40-44) |
| [45-49) |
| [50-54) |
| [55-59) (Ribinė vertė lygi 55 dBA) |
| [60-64) |
| [65-69) |
| [70-74) |
| [75-79) |
| [>80] |
Triukšmas nuo autotransporto (DVN) (4)
| [35-39) |
| [40-44) |
| [45-49) |
| [50-54) |
| [55-59) |
| [60-64) |
| [65-69) (Ribinė vertė lygi 65 dBA) |
| [70-74) |
| [75-79) |
| [>80] |
Geležinkelio sukeliamas triukšmas (Dienos) (6)
| [35-39) |
| [40-44) |
| [45-49) |
| [50-54) |
| [55-59) |
| [60-64) |
| [65-69) (Ribinė vertė lygi 65 dBA) |
| [70-74) |
| [75-79) |
| [>80] |
Geležinkelio sukeliamas triukšmas (Vakaro) (7)
| [35-39) |
| [40-44) |
| [45-49) |
| [50-54) |
| [55-59) |
| [60-64) (Ribinė vertė lygi 60 dBA) |
| [65-69) |
| [70-74) |
| [75-79) |
| [>80] |
Geležinkelio sukeliamas triukšmas (Nakties) (8)
| [35-39) |
| [40-44) |
| [45-49) |
| [50-54) |
| [55-59) (Ribinė vertė lygi 55 dBA) |
| [60-64) |
| [65-69) |
| [70-74) |
| [75-79) |
| [>80] |
Geležinkelio sukeliamas triukšmas (DVN) (9)
| [35-39) |
| [40-44) |
| [45-49) |
| [50-54) |
| [55-59) |
| [60-64) |
| [65-69) (Ribinė vertė lygi 65 dBA) |
| [70-74) |
| [75-79) |
| [>80] |
Pramonės sukeliamas triukšmas (Dienos) (11)
| [35-39) |
| [40-44) |
| [45-49) |
| [50-54) |
| [55-59) (Ribinė vertė lygi 55 dBA) |
| [60-64) |
| [65-69) |
| [70-74) |
| [75-79) |
| [>80] |
Pramonės sukeliamas triukšmas (Vakaro) (12)
| [35-39) |
| [40-44) |
| [45-49) |
| [50-54) (Ribinė vertė lygi 50 dBA) |
| [55-59) |
| [60-64) |
| [65-69) |
| [70-74) |
| [75-79) |
| [>80] |
Pramonės sukeliamas triukšmas (Nakties) (13)
| [35-39) |
| [40-44) |
| [45-49) (Ribinė vertė lygi 45 dBA) |
| [50-54) |
| [55-59) |
| [60-64) |
| [65-69) |
| [70-74) |
| [75-79) |
| [>80] |
Pramonės sukeliamas triukšmas (DVN) (14)
| [35-39) |
| [40-44) |
| [45-49) |
| [50-54) |
| [55-59) (Ribinė vertė lygi 55 dBA) |
| [60-64) |
| [65-69) |
| [70-74) |
| [75-79) |
| [>80] |
Oro uosto sukeliamas triukšmas (Dienos) (16)
| [35-39) |
| [40-44) |
| [45-49) |
| [50-54) |
| [55-59) |
| [60-64) |
| [65-69) (Ribinė vertė lygi 65 dBA) |
| [70-74) |
| [75-79) |
| [>80] |
Oro uosto sukeliamas triukšmas (Vakaro) (17)
| [35-39) |
| [40-44) |
| [45-49) |
| [50-54) |
| [55-59) |
| [60-64) (Ribinė vertė lygi 60 dBA) |
| [65-69) |
| [70-74) |
| [75-79) |
| [>80] |
Oro uosto sukeliamas triukšmas (Nakties) (18)
| [35-39) |
| [40-44) |
| [45-49) |
| [50-54) |
| [55-59) (Ribinė vertė lygi 55 dBA) |
| [60-64) |
| [65-69) |
| [70-74) |
| [75-79) |
| [>80] |
Oro uosto sukeliamas triukšmas (DVN) (19)
| [35-39) |
| [40-44) |
| [45-49) |
| [50-54) |
| [55-59) |
| [60-64) |
| [65-69) (Ribinė vertė lygi 65 dBA) |
| [70-74) |
| [75-79) |
| [>80] |
Įmonės, objektai su PAV, SPAV, PVSV triukšmo ištrauka (21)
Įmonės su TIPK triukšmo ištrauka (22)
Triukšmo matavimai 2024 m. (41)
Triukšmo matavimai 2023 m. (40)
Triukšmo matavimai 2022 m. (39)
Triukšmo matavimai 2021 m. (24)
Triukšmo matavimai 2020 m. (25)
Prioritetinės triukšmo prevencijos teritorijos (26)
Tyliosios zonos (29)
| Tylioji gamtos zona |
| Tylioji viešoji zona |
| Buferinė triukšmo prevencijos juosta |
Triukšmo prevencinė zona (30)
| Triukšmo prevencinė zona |
Tarša pagal naftos produktus (pagal LAND 9-2009) (32)
| <50 mg/kg - leistina |
| >50 mg/kg - viršijama ribinė vertė |
Suminis užterštumo rodiklis (Zd) (pagal HN 60:2004) (33)
| 1< Zd <16 - leistinas |
| 16< Zd <32 - vidutinio pavojingumo |
| 32< Zd <128 - pavojingas |
| Zd >128 - ypač pavojingas |
Paviršinio vandens tarša pagal ištirpusį deguonies kiekį (pagal D1-633) (35)
| <9 (mgO2/l) - viršijama ribinė vertė |
| >9 (mgO2/l) - leistina |
Hydrocheminiai tyrimai (37)
| dujų ir filtrato tyrimams |
| hidrocheminiams tyrimams |
Dujų tyrimai (38)
| dujų ir filtrato tyrimams |
| dujų tyrimams |
|